Konsumenci pieczywa nastawieni na jakość i różnorodność

www.portalspozywczy.pl 22 czerwca 2016 11:31

- Widzimy obecnie dwa silne trendy na rynku pieczywa. Z jednej strony jest to różnorodność jeśli chodzi o zapotrzebowanie poszczególnych grup konsumentów, a z drugiej strony nastawienie na jakość - mówią w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Karolina Zajezierska (dyrektor handlowa) i Michał Zajezierski, wiceprezes zarządu Nowel Piekarnia Nowakowski.

Jak mówi Karolina Zajezierska, Nowel odpowiada na zapotrzebowanie konsumentów na różnorodność wprowadzając liczne nowości produktowe.

- Cały czas staramy się wyprzedzać rynek. Mamy w ofercie np. chleb żytni z żurawiną, chleb z wysoką zawartością słonecznika, chleb żytni 100 proc. czy ciabatty - dodaje.

Jak mówi dyrektor handlowa Nowel Piekarni Nowakowski to właśnie piekarnia z Legionowa jako pierwsza w Polsce weszła na rynek pieczywa mrożonego.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane