REKLAMA
REKLAMA

Konsumenci wędlin kierują się albo smakiem albo ceną

Autor: portalspozywczy.pl 11 kwietnia 2011 15:50

Konsumentów wędlin podzielić na tych, którzy są smakoszami i tych nie przykładających większej uwagi do jakości produktu, szukających jak najtańszych produktów - uważa Rafał Trąbski z ZM Pamso.

REKLAMA

- Ci pierwsi zdecydowanie lepiej potrafią ocenić wyrób - czytają etykiety, mają ulubione smaki i doskonale orientują się w ofercie preferowanego producenta. Grupa druga, bardziej wrażliwa cenowo, najczęściej kupuje wędliny w marketach lub dyskontach - tłumaczy Rafał Trąbski.

- Technologie, które pozwalają na produkcję wędzonek "udających" tradycyjne, są pokusą dla firm, które szukają zysku na rynku tanich wędlin. Niektórym z pewnością udaje się wprowadzić klientów w błąd, jednak smakosze dobrych wędlin nie mają problemu z odróżnieniem tradycyjnej szynki lub kiełbasy podwawelskiej, od produktu tańszego, który choć wygląda bardzo podobnie, tak naprawdę jest znacznie się różni - ocenia przedstawiciel ZM Pamso.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12399

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA