Konsumenci wędlin kierują się albo smakiem albo ceną

Autor: portalspozywczy.pl 11 kwietnia 2011 15:50

Konsumentów wędlin podzielić na tych, którzy są smakoszami i tych nie przykładających większej uwagi do jakości produktu, szukających jak najtańszych produktów - uważa Rafał Trąbski z ZM Pamso.

- Ci pierwsi zdecydowanie lepiej potrafią ocenić wyrób - czytają etykiety, mają ulubione smaki i doskonale orientują się w ofercie preferowanego producenta. Grupa druga, bardziej wrażliwa cenowo, najczęściej kupuje wędliny w marketach lub dyskontach - tłumaczy Rafał Trąbski.

- Technologie, które pozwalają na produkcję wędzonek "udających" tradycyjne, są pokusą dla firm, które szukają zysku na rynku tanich wędlin. Niektórym z pewnością udaje się wprowadzić klientów w błąd, jednak smakosze dobrych wędlin nie mają problemu z odróżnieniem tradycyjnej szynki lub kiełbasy podwawelskiej, od produktu tańszego, który choć wygląda bardzo podobnie, tak naprawdę jest znacznie się różni - ocenia przedstawiciel ZM Pamso.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane