Konsumenci wolą markowe napoje energetyczne

www.portalspozywczy.pl 11 marca 2016 11:40

- Rynek energy drinków w Polsce rośnie zarówno pod względem ilościowym, jak i wartościowym. Rośnie szybciej wartościowo, niż ilościowo (w litrach). Wpływ na taką sytuacje ma między innymi spadek udziałów w rynku marek własnych, co oznacza że konsumenci wybierają markowe produkty, które są droższe – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Dorota Liszka, Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej w Grupie Maspex Wadowice, która posiada wyłączne prawo do produkcji i sprzedaży napojów Tiger.

Zdaniem Doroty Liszki, trendy na rynku napojów energetycznych w zasadzie od kilku lat się nie zmieniają. - Marki premium, takie jak m.in. Tiger, pozycjonują się do konsumentów bardziej świadomych, ceniących jakość oraz emocjonalnie angażujących się zarówno w produkt, jak i kategorię. Trendy sprzedażowe są pozytywne – ze względu na różnorodność oferty, kanałów dotarcia oraz komunikację z konsumentem – tłumaczy.

Jak dodaje, konsument na rynku energetyków coraz częściej sięga po warianty smakowe czy warianty z funkcjonalnymi dodatkami. - Konsument napojów energetycznych jest otwarty na nowe smaki, a funkcjonalne dodatki zachęcają również nowych użytkowników do kategorii. Dla właściciela sklepu wspomniany trend oznacza, że jego półka z napojami energetycznymi powinna być bardziej zróżnicowana – obok wariantów klasycznych powinny się na niej znaleźć również warianty funkcjonalne, smakowe - komentuje Dorota Liszka.

Portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane