Konsumenci wybierają produkty eko-podobne

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl 2 grudnia 2009 12:32

Niewielki procent polskich konsumentów kupuje żywność ekologiczną. Za to bardzo wysoki odsetek deklaruje robienie takich zakupów, kupując tak naprawdę żywność i produkty eko-podobne - mówi Adam Radaś, współwłaściciel FPH Paula.

Produkty z suszonych owoców i warzyw znalazły już swoje miejsce na rynku. - Wzrost świadomości rodziców w zakresie właściwego odżywiania dzieci sprawia, że produkty te zyskują coraz więcej na znaczeniu - dodaje Radaś.
Ponadto, zdecydowana większość zgadza się na płacenie wyższych cen za takie produkty. - Wśród konsumentów panuje obecnie moda na zdrowy styl życia, aktywny wypoczynek i bycie "fit", co przekłada się na wzrost sprzedaży produktów naturalnych i funkcjonalnych: z witaminami, składnikami mineralnymi, bez sztucznych dodatków i konserwantów, z suszonymi owocami i warzywami, z naturalnymi sokami - wylicza współwłaściciel FPH Paula. - Wydaje się, iż jest to odpowiedni moment do inwestowania w ten rynek - otwiera on wiele szans i nie jest jeszcze zbyt konkurencyjny - ocenia współwłaściciel firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane