Konsumenci zapowiadają, że będą kupować produkty marki własnej sklepów

Autor: Rzeczpospolita 28 marca 2011 09:30

Ponad połowa konsumentów na świecie (także w Polsce) przyznaje, że w okresie gospodarczego spowolnienia kupowała więcej tańszych produktów pod marką własną sklepów. W dodatku dziewięciu na dziesięciu zapowiada, że nadal będzie to robić nawet przy lepszej koniunkturze - wynika z najnowszych badań firmy Nielsen - podała Rzeczpospolita.

Zdaniem ekspertów, ofiarami tego trendu będą małe i średnie marki - wypychane z rynku przez tzw. private labels. Według Marka Staniszewskiego, wiceprezes agencji Young & Rubicam, privete labels będą coraz większym zagrożeniem dla marek producentów. Ich rynkowe udziały prawdopodobnie wciąż będą rosły, zostawiając coraz mniej miejsca na masowe, niedrogie marki - te, które niczym specjalnym się nie wyróżniają.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane