Kraj pochodzenia produktu ważny jedynie dla 7 proc. konsumentów

Autor: Puls Biznesu 31 marca 2011 09:15

Polacy podczas zakupów kierują się przede wszystkim jakością produktu (47 proc. ankietowanych) i ceną (28 proc.). Kraj pochodzenia znajduje się dopiero na czwartym miejscu - jest najważniejszy dla 7 proc. konsumentów - wynika z sondażu Grupy IQS dla Pulsu Biznesu.

Prawie połowa ankietowanych (43 proc.) twierdzi, że polskie pochodzenie produktu nie ma dla nich żadnego znaczenia. Jak konsumenci rozpoznają narodowość produktów na półkach? Z badania "PB" wynika, że ważnym i skutecznym kierunkowskazem są specjalne oznaczenia na opakowaniach, np. "Teraz Polska" czy "Produkt polski" (kieruje się nimi 44 proc. osób, które zwracają uwagę na pochodzenie produktu).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane