Latem najlepiej sprzedają się lody impulsowe, rośnie udział kategorii premium

Autor: portalspozywczy.pl 26 kwietnia 2011 11:02

Latem najlepiej sprzedają się lody impulsowe, rośnie udział kategorii premium

- Zdecydowany prym wśród kategorii produktowych w miesiącach letnich wiodą lody impulsowe. Niemniej jednak polscy konsumenci coraz częściej korzystają z oferty lodów familijnych. W tym segmencie mamy zdecydowany wzrost. Przy wyborze konkretnego smaku czy marki kierują się głównie wygodą opakowania - najpopularniejsze są plastikowe pudełka - tłumaczy Katarzyna Rylska, marketing manager Zielonej Budki.

Według danych firmy Nielsen sprzedaż lodów familijnych w okresie od stycznia 2010 roku do lutego br. wzrosła o 1,8 proc.

Kanał tradycyjny generuje większość obrotów Zielonej Budki. - W kanale tradycyjnym realizujemy najwięcej planów sprzedażowych - potwierdza Katarzyna Rylska. Zaznacza jednak, z roku na rok rosną także wyniki sprzedażowe w kanale nowoczesnym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane