Lokalny patriotyzm na rynku piwa coraz silniejszym trendem

Autor: dlahandlu.pl 9 grudnia 2015 12:04

Browar Pilsweizer wprowadza na rynek nowe lokalne marki piw, związane z konkretnymi miejscowościami.  Zgodnie z ideą towarzyszącą powstaniu tej linii, piwa te - o nazwach tożsamych z nazwą danej miejscowości - kierowane są zarówno do turystów, jak i do miejscowych „lokalnych patriotów”.

Przy tego typu lokalnych projektach Browar Pilsweizer współpracuje zarówno z lokalnymi sklepami, jak i odbiorcami z kanału HoReCa, czyli hotelami, restauracjami czy pubami działającymi na danym terenie.

 - W ramach naszej działalności biznesowej rozwijamy sprzedaż piw Pilsweizer na terenie całej Polski, jednak myślimy również o tym, żeby w miarę możliwości wspierać i promować też region, w którym działamy. Idea sprzedaży piw lokalnych jest kolejnym przemyślanym krokiem w rozwoju naszego browaru, na który zdecydowaliśmy się po szeregu rozmów z lokalnymi przedsiębiorcami: sklepikarzami i restauratorami, którzy popierali taki pomysł - mówi Andrej Chovanec, dyrektor marketingu i członek zarządu Browaru Pilsweizer - Zdecydowaliśmy się na produkcję piw lokalnych, kiedy zobaczyliśmy, że coraz mocniej rozwija się w Polsce lokalny patriotyzm jeśli chodzi o marki i produkty. Takie podejście obserwujemy od lat w Czechach, gdzie lokalne piwa dominują w punktach sprzedaży w danym regionie, a pozostałe marki, ogólnokrajowe czy globalne, są dodatkiem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane