Lokalny „patriotyzm piwny" wpływa na wybory konsumentów

Autor: dlahandlu.pl 16 czerwca 2015 11:26

- Lokalny „patriotyzm piwny" to jeden z wielu ważnych elementów wpływających na wybory i preferencje miłośników piwa. poza przywiązaniem do smaku i pewną dumą z lokalnej marki, dochodzą tu przecież także dodatkowe elementy racjonalne - wspieranie marek regionalnych to więcej pracy w regionie, jego szybszy rozwój, praca dla ludzi - mówi Andrej Chovanec, dyrektor marketingu i członek zarządu Browaru Pilsweizer.

W ramach nowej linii piw w swoim portfolio Browar Pilsweizer zamierza współpracować zarówno z lokalnymi sklepami, jak i odbiorcami z kanału HoReCa.

- Oczywiście jest to pewien pomysł na biznes, który ma nam przynieść dodatkowe przychody, ale co najmniej tak samo ważny jest fakt, że zależy nam również na tym, by promować oraz wspierać nasz region i poszczególne jego miejscowości - mówi Andrej Chovanec. - Mimo tego, że nasze piwa marki Pilsweizer są dystrybuowane już na całą Polskę, to jednak w oczywisty sposób czujemy się szczególnie mocno związani z regionem, w którym browar istnieje i działa. Pomysł na piwa lokalne dojrzewał w nas już dość długo, a ostatecznie przekonały nas do tego rozmowy ze sklepikarzami i restauratorami z naszego regionu, którzy również uznali ten pomysł za świetny.

- W Czechach jest tak, że w okolicach lokalnego browaru wszystkie sklepy, karczmy, hurtownie, hotele i restauracje mają piwo z tego właśnie browaru, a dopiero jako dodatek także i jakieś piwa „obce". W Polsce tego nie widać aż tak mocno, ale również obserwujemy, że lokalny patriotyzm funkcjonuje coraz bardziej - dodaje Andrej Chovanec.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane