PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Małe opakowania generują ponad połowę udziałów wolumenowych w segmencie wódek smakowych

Autor: pr 11 stycznia 2016 10:34

Alkohole smakowe cieszą się wśród polskich konsumentów popularnością. Dane sprzedażowe wskazują też na sukcesywny wzrost znaczenia rynku małych opakowań, generujących ponad połowę udziałów wolumenowych w segmencie wódek smakowych.

 

W odpowiedzi na te dwa trendy, popularna marka Absolwent wprowadza dwa nowe warianty – Absolwenta Limonkę i Absolwenta Żurawinę. - Rozwinięcie palety smaków jednych z naszych najpopularniejszych marek, Absolwenta i Żytniówki, to efekt wsłuchiwania się w opinie konsumentów, poszukujących naturalnych smaków – mówi Klaudia Krupicz, Brand Manager marek Absolwent i Żytniówka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9739

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane