Maleje konsumpcja wódek czystych

www.portalspozywczy.pl 30 września 2013 12:57

Pernod Ricard ocenia, że ostatnie lata były dość trudne dla kurczącego się rynku wódki w Polsce, ponieważ jest on już nasycony i konsumpcja maleje na rzecz innych alkoholi - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Guillaume Girard-Reydet, prezes zarządu Wyborowa SA oraz Pernod Ricard Polska.

- Warto podkreślić, że ostatnie lata były dość trudne dla kurczącego się rynku wódki czystej. Ponieważ jest on nasycony, a dodatkowo konsumpcja wódek czystych maleje na rzecz innych alkoholi - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Girard-Reydet.

Podkreśla też, że sytuacja w branży alkoholowej bardzo szybko się zmienia.
- Sytuacja w branży alkoholowej bardzo szybko się zmienia. Konkurencja jest silna, a konsumenci coraz bardziej wymagający. Motywuje nas to do ciągłego doskonalenia naszego portfolio produktów i mechanizmów sprzedażowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl prezes Girard-Reydet

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane