Marka Grycan z największymi udziałami w rynku lodów familijnych

Autor: dlahandlu.pl 20 marca 2015 14:38

Według badań AC Nielsen (MAT ON 2014) marka Grycan-Lody od pokoleń zdobyła w minionym roku również pozycję lidera całego rynku lodów familijnych (z pominięciem dyskontów), a jej wartościowe udziały rynkowe wyniosły 22,6 proc.

Lody produkowane przez Elżbietę i Zbigniewa Grycanów dostępne są we wszystkich kluczowych formatach sklepów rynku detalicznego - od wielkopowierzchniowych aż po sklepy osiedlowe. Według badań AC Nielsen - w hipermarketach oraz supermarketach - marka Grycan-Lody od pokoleń zajmuje pozycję lidera pod względem wartościowych udziałów rynkowych w kategorii lodów familijnych.

Sieć Lodziarni Firmowych Grycan liczy już blisko 130 lokali.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane