Marka Orico korzysta na zainteresowaniu zdrową żywnością

Autor: dlahandlu.pl 14 października 2009 12:25

Według raportu badawczego AC Nielsen Co nowego na świecie? wśród najdynamiczniej rozwijających się kategorii spożywczych znajdują się te, które poza podstawowym produktem dostarczają konsumentom także inne wartości dodane. Do tej grupy należą m.in. kategorie związane ze wspieraniem zdrowego stylu życia oraz żywność convenience.

Grupą osób zainteresowanych zdrowym odżywianiem są konsumenci, którzy nie lubią lub z powodów zdrowotnych nie tolerują mleka krowiego. Występujące alergie na białko zwierzęce oraz nietolerancja laktozy zmuszają konsumentów do sięgania po produkty alternatywne. Dla nich również idealnym rozwiązaniem są wyroby roślinne, np. napoje sojowe. Co istotne, z badań wynika, iż konsumenci nie chcą rezygnować z jakości, a szukają produktów przystępniejszych pod względem ceny.

Według badań dotyczących rynku produktów sojowych opublikowanych przez AC Nilsen spośród takich produktów jak: napoje, desery, jogurty, substytuty śmietany, kremy czekoladowe na bazie soi, bezmięsne pasty kanapkowe, to właśnie napoje sojowe z miesiąca na miesiąc odnotowują wzrost sprzedaży. Przyczynił się do tego spadek średnich cen detalicznych za kg/l oraz zachowana przy tym na wysokim poziomie jakość oferowanych wyrobów. Największym zainteresowaniem konsumentów cieszą się podstawowe warianty napojów tj. waniliowy i czekoladowy.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane