REKLAMA
REKLAMA

Marki własne kwitną w czasie dekoniunktury

Autor: Parkiet 3 sierpnia 2009 09:14

W sieciach rośnie sprzedaż wyrobów pod własnymi markami. Dla spółek to szansa, by zagospodarować wolne moce produkcyjne Ponad połowa produktów spożywczych w dyskontach to wyroby sprzedawane pod markami sieci handlowych, tzw. private label - czytamy w Parkiecie.

REKLAMA

Gazeta podaje, że w supermarketach i hipermarketach ten udział jest dużo mniejszy i wynosi po około 5 proc. - W ostatnim roku dynamika wzrostu sprzedaży produktów marki własnej była wyższa od produktów markowych w każdym z analizowanych rynków - mówi Dawid Mazur, analityk Nielsena.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA