REKLAMA
REKLAMA

Marki wlasne zyskują udziały w rynku karmy dla zwierząt

Autor: portalspozywczy.pl 3 września 2010 13:23

Z badań przeprowadzonych przez MEMRB od lipca 2009 do czerwca 2010 wynika, że marki własne osiągnęły 38 proc. (w rankingu ilościowym) udział w rynku karmy dla zwierząt. Lider segmentu - firma Mars ma 41 proc.

REKLAMA
Do Nestle Purina należy 8 proc. Pozostali producenci zagospodarowali 14 proc. rynku pet food.

W rankingu wartościowym Mars zdobył 49 proc. udziałów rynkowych, marki własne - 18 proc., Nestle Purina - 11 proc. a pozostali producenci 23 proc.

W badanym przez MEMRB okresie wartość sprzedaży karmy dla psów i kotów wyniosła 1,4 mld zł. Wielkość sprzedaży to 197 mln kg.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA