Metro Group podsumowała 2009 rok

Autor: portalspozywczy.pl 21 stycznia 2010 11:38

Na koniec 2009 roku operator prowadził w Polsce 136 marketów. W tym roku Makro Cash & Carry uruchomiło w Tarnowie „Makro Punkt", który jest filią krakowskiej hali Makro i zarazem pierwszą na świecie placówką w nowym formacie, adresowaną do przedsiębiorców z sektora niezależnego handlu.

Z kolei Real zmodernizował hipermarket w warszawskiej dzielnicy Ursynów według nowej koncepcji, która jest już sukcesywnie wdrażana także w kolejnych marketach tej sieci.
Jedną z ważnych inwestycji w 2009 r. było także uruchomienie przez Makro Cash & Carry specjalistycznego centrum dystrybucyjnego, tzw. platformy rybnej, koło Częstochowy.
W 2009 roku została wprowadzona do sklepów sieci nowa marka własna Real Quality.

W roku 2009 koncern osiągnął na świecie obrót w wysokości ok. 66 mld euro.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane