Na aromaty wydajemy 32 mln zł

Autor: portalspozywczy.pl 29 października 2010 11:15

Według AC Nielsen, sprzedaż aromatów w ciągu ostatnich 12 miesięcy szacowana jest na poziomie 32 mln zł i rośnie o ok. 2 proc. rocznie.

Pik sprzedażowy przypada w sezonie przedświątecznym (Wielkanoc i Boże Narodzenie). Lliderem rynkowym w nowoczesnym i tradycyjnym kanale dystrybucji jest Delecta z udziałem 42,4 proc.

Jej zdaniem, rynek aromatów cechuje stabilność i niewielka wrażliwość na nowości asortymentowe. - Konsumenci oczekują standardowych, wręcz klasycznych smaków i zapachów, rzadko sięgają po aromaty specjalistyczne - do szarlotki czy piernika. Do najbardziej popularnych należą aromaty: migdałowy, cytrynowy i pomarańczowy - dodaje Kamila Szlachetka z Rieber Foods.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane