Na wódki ze średniej półki Polacy wydają 13 mld zł

Autor: Rzeczpospolita 19 marca 2010 09:30

Na wódki ze średniej półki Polacy wydają 13 mld zł

Na marki mainstream, czyli z tzw. średniej półki cenowej, Polacy wydają obecnie niemal co drugą złotówkę przeznaczaną na wódkę. W grudniu 2003 r. ich udział w rynku wynosił 45,5 proc. - pisze "Rzeczpospolita".

Firma Stock Polska, która na bazie wódki smakowej, stworzył Żołądkową Gorzką Czystą de Luxe. W ciągu dwóch lat stała się ona najpopularniejszą wódką w Polsce.
Na podobny krok teraz decyduje się firma Belvedere, która chce promować wódkę Krupnik. W 2009 r. grupa Sobieski sprzedała 812 tys. litrów likieru Krupnik, o 5 proc. więcej niż w 2008 r.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane