Nabiał i drób popularne wśród konsumentów po 55. roku życia

Autor: Gazeta Wyborcza 3 marca 2010 12:00

Badania trendów żywieniowych Polaków, przeprowadzone przez firmę Ipsos w segmencie 55+ pokazały, że ta grupa wiekowa spożywa dużo nabiału (mleko, sery, twarogi, kefir, maślanka, jogurty) oraz mięsa (głównie drób). Warzywa i owoce traktowane są jak obowiązkowe wsparcie każdego posiłku. Seniorzy najczęściej kupują je na bazarach - podaje Gazeta Wyborcza.

Inne produkty popularne wśród tej grupy konsumentów to: smalec, kasze, dżemy, herbaty owocowe i zioła (pokrzywa, dziurawiec, melisa). Segment 55+ to główny odbiorca Herbapolu.
Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11048

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane