PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Najbardziej pożądana nagroda na koniec roku

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę Endered 27 września 2017 15:08

Ostatni kwartał to czas wzmożonej aktywności wielu firm. Szukasz skutecznych rozwiązań na wykorzystanie pozostałych środków w budżecie marketingowym, podniesienia wskaźników sprzedaży i nagrodzenia dotychczasowych kontrahentów? Sprawdzonym rozwiązaniem we wszystkich tych przypadkach jest organizacja programu wsparcia sprzedaży.

Program wsparcia sprzedaży, który przyciągnie uczestników, to nie lada wyzwanie. Co zrobić by podbił serca tych, do których jest kierowany? Przede wszystkim warto postawić na motywujące nagrody - dostępne od ręki, z gwarancją natychmiastowej gratyfikacji.

Skuteczna aktywizacja Nieatrakcyjne nagrody to główny grzech programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży. Nie jest łatwo stworzyć katalog nagród, który zadowoli wszystkich kontrahentów, a także nie obciąży Cię nadmierną logistyką. Współczesne nagrody w programach lojalnościowych i wsparcia sprzedaży powinny być proste w obsłudze, różnorodne i elastyczne, tak, aby zadowalały nawet najbardziej wymagających uczestników. To coraz bardziej świadoma grupa, która z każdym programem, w którym bierze udział wymaga coraz więcej. Powinieneś, więc skutecznie się wyróżnić i odpowiedzieć na potrzeby uczestników. Ich głównym oczekiwaniem zaś jest natychmiastowa gratyfikacja oraz spersonalizowana nagroda.

Odpowiedzią na te potrzeby są przedpłacone karty premiowe Edenred. To nowoczesny katalog nagród wykorzystywany w marketingu lojalnościowym. Karty Edenred przywiązują do marki i aktywizują uczestników programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży. Trafiają w potrzeby i gusta klientów, przedstawicieli handlowych, partnerów biznesowych, a przy okazji są dostępne w każdym momencie trwania programu. To doskonała inwestycja, która zwróci się z nawiązką nie tylko pod koniec kwartału. Efekty dobrze przeprowadzonego programu wsparcia sprzedaży, z niosącą pozytywne skojarzenia nagrodą, będą widoczne także przez kolejne lata.

Dopasuj nagrodę do uczestnika

Przedpłacone karty premiowe Edenred można elastycznie dopasować do założeń każdego programu wsparcia sprzedaży. Klienci mogą je spersonalizować zgodnie z indywidualnymi upodobaniami i potrzebami. Z zasady karty przedpłacone są akceptowane na całym świecie i w internecie, ale na życzenie klienta Edenred przygotuje karty premiowe z akceptacją do jednej branży lub kilku wybranych, np. biura podróży, sklepów ze sprzętem AGD/RTV, perfumerii, lub do punktów sprzedaży klienta czy jego partnera biznesowego. To tylko niektóre przykłady personalizacji kart Edenred.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11458

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane