Najmniej wydaliśmy na wina, których cena przekracza 30 zł

Autor: Parkiet 2 maja 2011 09:03

Najmniej wydaliśmy na wina, których cena przekracza 30 zł

Nielsen podaje, że w Polsce najpopularniejszymi winami gronowymi są te kosztujące 20-30 zł. W 2010 roku przypadała na nie niemal jedna trzecia rynku. Najmniej wydaliśmy na wina, których cena przekracza 30 zł. Ich udział w rynku wyniósł nieco ponad 8 proc.

Przedstawiciele branży winiarskiej przyznają, że zasługę w popularyzacji wina w Polsce mają sieci handlowe. W 2010 r. co piąta złotówka wydana przez Polaków na wino przypadła na dyskonty, głównie Biedronkę.
Ich udział w całym rynku zwiększył się o 5 pkt proc. Magnesem, który do nich przyciąga, jest nie tylko niska cena, ale także łatwy dostęp do win z różnych zakątków świata.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane