Nowe produkty mogą ożywić rynek wódki

Autor: portalspozywczy.pl 5 maja 2011 11:11

W Polsce Grupa CEDC odnotowała wzrost sprzedaży wódki o 8 proc. w ujęciu ilościowym, co zdecydowanie kontrastuje z całością polskiego rynku wódki, który spadł o 6,5 proc. w pierwszym kwartale 2011 roku - czytamy w komunikacie spółki.

W opinii CEDC, do wzrostu sprzedaży przyczynił się nowy produkt, Żubrówka Biała, który po 5 miesiącach obecności na rynku uzyskał w nim 5-procentowy udział.

CEDC informuje także, że planuje istotne działania w zakresie rozwoju nowych produktów oraz relaunchu istniejących marek, które rozpoczną się już w maju i będą kontynuowane do końca roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane