O 8,8 proc. w ciągu roku wzrosła sprzedaż soków, nektarów i napojów bezalkoholowych

Autor: Retailnet 9 czerwca 2009 12:27

- Wartość sprzedaży rynku soków, nektarów i napojów niegazowanych łącznie wyniosła w okresie kwiecień 2008 -marzec 2009 nieco ponad 3,5 miliarda zł, a zatem 8,8 proc. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - mówi portalowi Retailnet Ewa Babis, Marketing Manager w firmie ACNielsen Polska.

- Na podobnym poziomie jak przed rokiem pozostał jednak wolumen sprzedaży kategorii, który osiągał poziom 1,3 mld litrów - dodaje Ewa Babis.

Soki, nektary i napoje niegazowane są w Polsce największą kategorią napojów bezalkoholowych pod względem wartości sprzedaży. Wyprzedzają tak ogromne rynki, jak napoje gazowane czy woda mineralna.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11439

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane