REKLAMA
REKLAMA

Pentor zdiagnozował zachowania zakupowe Polaków

Autor: Pentor 16 marca 2011 12:49

Pentor opracował nowy raport diagnozujący zachowania zakupowe Polaków na rynku FMCG. - Patrząc na wyniki badania z makroperspektywy, wyraźnie widać, iż poszczególne formaty detaliczne, a zwłaszcza handel tradycyjny, mają wyraźny margines do poprawy relacji ze swoimi klientami - czytamy w opracowaniu.

REKLAMA

Firma podzieliła badanych na 4 grupy w zależności od poziomu ich satysfakcji i lojalności:

- najemników ( klienci o średniej lub wysokiej satysfakcji, ale niskiej lojalności, podążający za korzystniejszymi ofertami, promocjami (a więc czynnikami wpisanymi w specyfikę rynku FMCG)

- apostołów ( cechują się wysoką satysfakcją i lojalnością - to najcenniejsza grupa klientów, przywiązana do swojego dostawcy, szerząca pozytywny marketing szeptany)

- terrorystów (klienci o niskiej satysfakcji i lojalności, rozpowszechniający negatywny marketing szeptany)

- zakładników ( klienci o średniej lub niskiej satysfakcji, ale wysokiej lojalności, przywiązani do dostawcy z określonych względów - w kontekście rynku detalicznego może to być np. bliskość sklepu czy poziom cen)

  • monika 2011-03-17 11:49:58

    Przydałoby się źródło

  • Lolek 2011-03-16 15:32:49

    Świetny ten artykuł

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA