REKLAMA
REKLAMA

Piwa smakowe zyskują popularność

Autor: Łuksza Rawa, portlaspozywczy.pl 20 kwietnia 2009 12:38

Na przestrzeni ostatnich lat zaobserwowaliśmy zjawisko rozciągania się sezonu sprzedaży piwa - nie kończy się on wraz z końcem lata, ale trwa jeszcze dłużej - nawet do końca października, oprócz tego zaczyna się także nieco wcześniej, już w kwietniu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Katarzyna Wilczewska, Public Affairs Manager z Kompanii Piwowarskiej.

REKLAMA

 - Przez cztery miesiące (maj-sierpień) nabywców znajduje 42 proc. rocznej produkcji piwa. Niezależnie jednak od tego czy jest sezon czy nie najlepiej sprzedają się nasze największe marki, czyli Tyskie, Żubr i Lech - informuje Wilczewska. - Tyskie to już od lat ulubione piwo Polaków. Równie często Polacy sięgają po Żubra - który jest drugą marką piwną w Polsce pod względem wielkości sprzedaży - dodaje.

W okresie letnim, większą niż zazwyczaj popularnością cieszą się piwa smakowe. - W okresie letnim(czerwiec-wrzesień) kategoria ta rośnie średnio o 27 proc. - tłumaczy public affairs manager z Kompanii Piwowarskiej. - Niekwestionowanym liderem kategorii jest marka Redd's - w 2007 roku jej udział w handlu detalicznym wzrósł do ponad 57 proc. - zaznacza.

Tego lata Kompania Piwowarska nie planuje wprowadzić żadnej nowej marki piwa, ale przygotowania do sezonu letniego obejmują różne inne działania związane m.in. z przygotowaniem promocji konsumenckich, przygotowaniem piwnych ogródków letnich, a także odpowiednie zaaranżowanie stoisk w sklepach


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA