POHID: Handel sięgnął po strategie dyskontowe

Autor: portalspozywczy.pl 28 stycznia 2010 10:57

Andrzej Faliński z Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji uważa, że handel zachował się w 2009 r. bardzo mądrze. - Sięgnął po strategie dyskontowania części asortymentów i po różnego rodzaju formy kooperacji z dostawcą i logistykiem, a zagrożenie recesją skłoniło słabszych graczy do wejścia w fuzję lub sprzedania się silniejszym - mówi Andrzej Faliński.


Jego zdaniem handlowi pomogła również natura cech rynku. - Polski handel to 450.000 punktów sprzedaży, co daje ogromny potencjał podażowy dla klienta, ale i popytowy dla produkcji i usług - mówi Andrzej Faliński.
Jego zdaniem 2010 rok będzie udany dla handlu, bo popyt krajowy rośnie, produkcja ruszyła kopyta, handel ma dobre wyniki, zapowiada się napływ środków UE i akcja inwestycyjna firm zagranicznych.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10941

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane