Polacy chętniej wybierają tańsze marki piwa

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 3 listopada 2010 10:51

Wart 13 mld zł rynek piwowarski skurczy się drugi rok z rzędu - tym razem o 4 proc. - czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej.

W tym roku Polacy wypiją ok. 90 l piwa na osobę, czyli o 10 l na osobę mniej niż szacowali eksperci - podaje Dziennik Gazeta Prawna. Zyskiwać będą tańsze marki.
Polacy coraz mniej chętnie sięgają po piwa z górnej i średniej półki, wybierając tańsze i słabsze odmiany. W ciągu ostatnich miesięcy niektóre marki z segmentu low-cost, jak Harnaś czy Kasztelan, zwiększyły swoją sprzedaż nawet o kilkanaście procent. Dlatego branża będzie inwestowała głównie w tańsze produkty. Ma to ją uchronić przed dalszymi spadkami sprzedaży i zysków. W przyszłym roku do stu aktywnych marek piwa może dołączyć nawet kilkanaście nowych, znacznie tańszych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane