REKLAMA
REKLAMA

Polacy najczęściej kupują dezodoranty w sklepach kosmetyczno-drogeryjnych

1 sierpnia 2011 12:42

Nielsen szacuje wartość sprzedaży detalicznej dezodorantów na około 803 mln PLN. Wraz ze sprzedażą detaliczną i bezpośrednią kwota ta rośnie do około 1 mln zł.

REKLAMA
Jak wynika z danych firmy Nielsen damskie dezodoranty stanowią 56,6 proc. rynku w ujęciu ilościowym i 53,6 proc. w ujęciu wartościowym. W obu grupach najpopularniejszym wariantem jest spray (58,3 proc. ilościowo, 52,4 proc. wartościowo), choć nadal jest on postrzegany jako najmniej skuteczny. Rośnie sprzedaż dezodorantów w kulkach, które obecnie mają 25 proc. udziałów w rynku.

Polacy najczęściej kupują dezodoranty w sklepach kosmetyczno-drogeryjnych, które generują około 46,4 proc. wartości sprzedaży. Na kolejnych pozycjach plasują się hipermarkety (24,6 proc.), supermarkety (16,6 proc.), sklepy spożywczo-przemysłowe (4,4 proc.) oraz kioski (2,7 proc.).

Według badań TNS OBOP 91 proc. kobiet deklaruje, że używa antyperspirantu każdego dnia. Dane sprzedażowe wykazują jednak, że przeciętna Polska kupuje rocznie jedynie dwa antyperspiranty. Sprzedaż tych produktów jest większa wiosną i latem, dlatego producenci właśnie w tym okresie wprowadzają nowości i intensyfikują działania marketingowe


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11855

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA