REKLAMA
REKLAMA

Polacy przekonują się do porcjowanego mięsa

www.portalspozywczy.pl 11 stycznia 2016 11:46

- Pod wpływem trendów promujących zdrową i naturalną żywność Polacy zaczynają poszukiwać dobrej jakości produktów. Coraz częściej czytają etykiety i komunikaty na opakowaniu. Przykładem zmiany nawyków żywieniowych jest sukces Kurczaka Zagrodowego - mówi Krzysztof Terlikowski, prezes firmy Sedar SA, produkującej Kurczaka Zagrodowego, w rozmowie z Małgorzatą Osuch, ekspertką PKO Banku Polskiego.

REKLAMA

Kurczak Zagodowy - ze względu na to, że jest chowany wyłącznie w małych, rodzinnych gospodarstwach, nigdy nie będzie dostępny w masowych ilościach. Jest obecny w super- i hipermarketach oraz w dobrych sklepach w wielu miastach w Polsce.

Jeszcze kilkanaście lat temu kurczak był po prostu kurczakiem, klienci nie zwracali szczególnej uwagi na markę. Co najwyżej obowiązywał podział „mięso z marketu” i „z zaufanego sklepiku”.

- Polacy wciąż najchętniej kupują mięso „luzem” – na bazarkach lub w tradycyjnych sklepikach spożywczych. Dominujący w Europie sposób sprzedaży mięsa – dostępne w sieciach handlowych porcje na „tackach” – u nas przyjmuje się powoli, z uwagi na obawy konsumentów przed nieznanym pochodzeniem surowca - mówi prezes firmy Sedar.

Jak dodaje, widać jednak wyraźnie, że Polacy wykazują coraz większe zainteresowanie pochodzeniem drobiu, sposobem jego odżywiania, tym, czy w jego mięsie znajdują się antybiotyki, jaką drogę przebywa mięso, zanim trafi na stół, w jakich warunkach jest przechowywane itp. Tendencja ta przekłada się na wzrost zainteresowania porcjowanym mięsem.

portalspozywczy.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13616

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA