REKLAMA
REKLAMA

Polacy szukają w sieci informacji o produktach kupowanych w sklepach

Autor: Wirtualnemedia.pl 1 kwietnia 2009 13:31

O 89 proc. - wzrosła wartość towarów kupowanych w tradycyjnych sklepach na podstawie informacji z sieci. Produkty kupione w tradycyjnych sklepach na podstawie informacji z sieci miały wartość ok. 17 mld zł - wynika z analizy SMB.

REKLAMA

Trend poszukiwania w sieci informacji o produktach, które kupowane są później w tradycyjnych sklepach, ma być coraz silniejszy. Zdaniem SMB wartość takich towarów osiągnie w bieżącym roku 25 mld zł, czyli będzie o ponad 45 proc. większa niż w 2008 roku.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA