PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Polski rynek lodów wycenia się na 1,13 mld zł

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 15 czerwca 2011 09:34

Polski rynek lodów wycenia się na 1,13 mld zł

Polacy spożywają rocznie około 4,2 l lodów, głównie familijnych (52,3 proc. rynku) i impulsowych (z 41 proc. udziałem). Rozwija się również sprzedaż lodów w sieciowych kawiarniach - podaje Dziennik Gazeta Prawna.

Firma Mini Melts uruchomi 200 stanowisk sprzedaży pod parasolką i w kawiarniach. Jednak rywalizacja w tym kanale sprzedaży jest ogromna. Grycan w tym roku będzie miał ponad 100 własnych lodziarni a Carte d'Or, jedna z marek Unilevera, zamierza do 2015 roku w całej Polsce mieć ponad 80 lokali.

Z kolei Unilever, producent m.in. lodów Algida - nie wprowadza nowości za wszelką cenę. Przedstawiciele tej spółki twierdzą, że Polacy przy zakupie lodów biorą pod uwagę głównie smak (70 proc. konsumentów), ale duże znaczenie przywiązują także do tego, kto jest ich producentem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11396

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane