REKLAMA
REKLAMA

Polski rynek lodów wycenia się na 1,13 mld zł

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 15 czerwca 2011 09:34

Polski rynek lodów wycenia się na 1,13 mld zł

Polacy spożywają rocznie około 4,2 l lodów, głównie familijnych (52,3 proc. rynku) i impulsowych (z 41 proc. udziałem). Rozwija się również sprzedaż lodów w sieciowych kawiarniach - podaje Dziennik Gazeta Prawna.

REKLAMA
Firma Mini Melts uruchomi 200 stanowisk sprzedaży pod parasolką i w kawiarniach. Jednak rywalizacja w tym kanale sprzedaży jest ogromna. Grycan w tym roku będzie miał ponad 100 własnych lodziarni a Carte d'Or, jedna z marek Unilevera, zamierza do 2015 roku w całej Polsce mieć ponad 80 lokali.

Z kolei Unilever, producent m.in. lodów Algida - nie wprowadza nowości za wszelką cenę. Przedstawiciele tej spółki twierdzą, że Polacy przy zakupie lodów biorą pod uwagę głównie smak (70 proc. konsumentów), ale duże znaczenie przywiązują także do tego, kto jest ich producentem.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA