PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Polskie produkty coraz mocniej atakują zagraniczne rynki

Autor: gazeta.pl 6 sierpnia 2012 08:53

Kilka z nich, jak np. wafelek Prince Polo, sok Kubuś czy ogórki Urbanek, stało się absolutnymi przebojami poza ojczyzną - czytamy w serwisie gazeta.pl.

REKLAMA

Polski turysta odwiedzający Islandię na pewno dostrzeże w tamtejszym sklepie charakterystyczne złoto-czerwone opakowanie wafelków Prince Polo, zwanych tam Prins Póló. Produkt jest też popularny w Czechach, na Słowacji i Węgrzech, a także na Litwie i Ukrainie, gdzie jest sprzedawany pod marką Siesta - informuje gazeta.pl.

Do ponad 50 krajów trafiają produkty wadowickiego Maspeksu. Najważniejsze hity eksportowe to soki Kubuś, Tymbark oraz produkty instant, takie jak kawa i czekolada La Festa, zabielacze do kawy Coffeeta, herbatki Ekland, kakao Puchatek. Na wielu rynkach Maspeksowi udało się odnieść spory sukces - Kubuś (występujący także pod markami Kubu, Kubik i Tedi) jest liderem wśród soków marchwiowo-owocowych nie tylko w Polsce, ale i na Litwie, Łotwie, Węgrzech, w Rosji, Rumunii i Bułgarii. Zajmuje drugie miejsce w Czechach i na Słowacji.

Jak podaje gazeta.pl, przetwory Braci Urbanek zawojowały rynek Mongolii. W zeszłym roku firma wysłała do Mongolii prawie 200 kontenerów przetworów, każdy po ok. 21 ton.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14238

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1120696

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA