REKLAMA
REKLAMA

Potrzeba relaksu szansą dla producentów żywności i napojów

www.portalspozywczy.pl 30 sierpnia 2016 17:09

Analitycy firmy Mintel wskazują, że współcześni konsumenci coraz częściej poszukują okazji do relaksu i odpoczynku. Zjawisko to stwarza ciekawą okazję dla producentów żywności, którzy, dostarczając nowe produkty, mogą promować je jako przeznaczone do spożycia bez pośpiechu i zapewniające chwilę wytchnienia od codziennych obowiązków.

REKLAMA

Podejmowane przez producentów działania na rzecz zaspokojenia konsumenckiej potrzeby do wypoczynku można zaobserwować patrząc na nowe produkty, które pojawiają się na rynku polskim. Produktem, który najczęściej kojarzony bywa z chwilą relaksu i czasem na odpoczynek, a w niektórych przypadkach lepszej jakości snem, jest herbata. Potwierdzają to badania przeprowadzone przez firmę Mintel. Od 2013 r. herbaty stanowiły 64 proc. napojów, które wprowadzano na rynek wykorzystując w komunikacji słowo „relaks”. W przypadku herbat gotowych do spożycia lub mrożonych, powyższy trend jest mniej widoczny. Od 2013 roku 12 proc. wprowadzanych na rynek herbat gotowych zawierało w opisie słowo „relaks”.

Więcej na portalspozywczy.pl

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA