Presja cenowa na rynku piwa

Autor: www.dlahandlu.pl 3 sierpnia 2015 09:54

Wolumen sprzedaży piwa Grupy Żywiec w pierwszej połowie 2015 roku wyniósł 5,6 mln hektolitrów, w porównaniu z 5,1 mln hektolitrów w analogicznym okresie 2014 roku.

Cały rynek piwa w Polsce za pierwsze półrocze 2015 roku wzrósł nieznacznie biorąc pod uwagę ilość sprzedanego piwa, jednocześnie jednak nastąpił spadek wartości sprzedaży, co dowodzi ciągłej presji cenowej na rynku.
 
- W pierwszej połowie 2015 roku ponownie wzrosła sprzedaż piw Grupy Żywiec oraz jej udziały rynkowe. Jest to efekt połączenia konsekwentnie realizowanej strategii, sprzyjających okoliczności zewnętrznych oraz powrotu do współpracy z ważnym klientem z kanału handlu nowoczesnego. Grupa Żywiec zwiększyła również zysk w wyniku wzrostu wielkości sprzedaży i poprawy efektywności wewnętrznej – komentuje Guillaume Duverdier, prezes Grupy Żywiec.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane