Prezes ZM Pamso: Klienci wyrobów premium to stała grupa

Autor: portalspozywczy.pl 9 października 2009 13:43

Obecna sytuacja ekonomiczna polskiego konsumenta oczywiście nie pozostała bez wpływu na zachowania konsumpcyjne. Nastąpił lekki zwrot w stronę tańszych wyrobów, a więc średniej i niższej półki produktów. Najmniejsze zmiany nastąpiły w segmencie premium - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Joachim Nowak, prezes zakładów mięsnych Pamso.

Joachim Nowak zauważa, że choć może to dziwić, z jego obserwacji wynika, że grupa klientów wybierających najlepsze gatunkowo wyroby jest względnie stała. - Odnotowujemy wzrost sprzedaży mięsa wieprzowego. Podobnie jest z mięsem drobiowym i wędlinami drobiowymi, które cieszą się coraz większym popytem - zaznacza prezes Pamso. - Generalnie od 3 lat notujemy stały wzrost przychodów. Również dzisiaj obserwujemy niewielki wzrost w porównaniu do roku ubiegłego. To efekt konsekwentnej realizacji przyjętej strategii biznesowej i oczywiście wytężonej pracy - tłumaczy.

Podstawowym kanałem dystrybucji produktów marki Pamso jest własna sieć sprzedaży, którą tworzą sklepy i hurtownie firmowe. - Tu tradycyjnie notujemy największą sprzedaż - podkreśla Joachim Nowak. - Korzystamy także z zewnętrznych kanałów dystrybucji. Są to spożywcze sieci handlowe i markety, gdzie w porównaniu do lat ubiegłych, notujemy stosunkowo niewielki wzrost - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane