Producenci dań gotowych liczą na wzrost sprzedaży

Autor: portalspozywczy.pl 2 kwietnia 2012 10:12

- Rynek dań i zup instant, po latach intensywnych wzrostów odnotował kilkuprocentowy spadek sprzedaży w ub.r., zarówno w ujęciu wolumenowym, jak i wartościowym. Jednak wciąż rosnące tempo życia Polaków powoduje, że spodziewamy się wzrostu zainteresowania tą kategorią ze strony konsumentów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Wojciech Osiński, Marketing Manager marki Winiary (Nestle).

Jak dodaje nasz rozmówca, porównując rynek polski do zachodnich, lepiej rozwiniętych, widać duże możliwości rozwoju segmentu dań gotowych.
- Perspektywa rozwoju tego rynku wynika również ze zmian w rozkładzie dnia Polaków. Czas pracy konsumenta wydłużył się do godziny 17:00 - 18:00. Ze względu na fakt, iż konsumenci wciąż rzadko wychodzą w czasie pracy na posiłek na zewnątrz, poza biuro, poszukują gorących posiłków lub przekąsek, które można spożyć w biurze, często nawet nie odchodząc od biurka. Konsumenci szukają urozmaicenia w produktach instant, nowych nieznanych dotąd smaków i formatów dań - komentuje Wojciech Osiński.
Jego zdaniem private labels są obecne w kategorii instant, ale ich udział w rynku jest porównywalny z innymi kategoriami kulinarnymi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane