REKLAMA
REKLAMA

Producenci wesprą pozasezonową sprzedaż wody mineralnej

Autor: portalspozywczy.pl 20 kwietnia 2009 13:24

Od maja do września trwać będzie kampania promocyjna organizowana przez KIG "Przemysł Rozlewniczy". Ma ona na celu zwiększenie konsumpcji wód mineralnych i kosztować będzie ponad 200 tys. złotych.

REKLAMA
- Sezonowość sprzedaży wód mineralnych wynosi około 40 proc. Zakładam, że prowadząc odpowiednie działania promocyjne, w ciągu 10 lat uda się sezonowość zmniejszyć do 20 proc. Tegoroczna kampania jest pierwszą z cyklu działań jakie planujemy w kolejnych latach - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Wojciech Rutkowski, prezes zarządu KIG „Przemysł Rozlewniczy".
- W kampanie bierze udział 20 największych rozlewni w Polsce, które zgodziły się przekazać izbie dodatkowe środki na ten cel. Poprzez edukację nt. znaczenia wody dla zdrowia człowieka, będziemy zachęcać, Polaków aby pili więcej wód mineralnych - mówi Wojciech Rutkowski.

W 2008 roku Polacy wypili łącznie ponad 2 mld litrów wód w opakowaniach o wartości ponad 2,2 mld zł ( okres luty 2008 - styczeń 2009). W stosunku do poprzedniego roku spożycie wody w Polsce wzrosło o 5,3 proc. pod względem wolumenu i o 10,0 proc. pod względem wartości sprzedaży.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA