Producenci żywności, alkoholu i sieci handlowe tną wydatki na reklamę

Autor: Gazeta Wyborcza 6 maja 2009 14:30

Firmy już nie wyczekują, lecz zmniejszają budżety na reklamę. W I kwartale rynek reklamowy skurczył się prawie o 9 proc., czyli o 160 mln zł - wynika z opracowania domu mediowego MPG - pisze Gazeta Wyborcza.

W branży spożywczej wydatki na reklamę ograniczają w największym stopniu sieci handlowe - aż o 6,6 proc., producenci żywności - o 5,1 proc., oraz alkoholu - o 0,5 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane