REKLAMA
REKLAMA

Producenci żywności, alkoholu i sieci handlowe tną wydatki na reklamę

Autor: Gazeta Wyborcza 6 maja 2009 14:30

Firmy już nie wyczekują, lecz zmniejszają budżety na reklamę. W I kwartale rynek reklamowy skurczył się prawie o 9 proc., czyli o 160 mln zł - wynika z opracowania domu mediowego MPG - pisze Gazeta Wyborcza.

REKLAMA

W branży spożywczej wydatki na reklamę ograniczają w największym stopniu sieci handlowe - aż o 6,6 proc., producenci żywności - o 5,1 proc., oraz alkoholu - o 0,5 proc.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13452

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA