Środa, 17 września 2014 r.
Jesteś tutaj:   Analiza rynku
portalspozywczy.pl
portalspozywczy.pl  |  24-07-2013, 09:52
Producent słodyczy: Na rynku widać presję na cenę ze strony sieci
- Na rynku słodyczy widoczna jest w tej chwili znaczna presja na cenę ze strony odbiorców, zwłaszcza sieci. Widać również konsolidację w dystrybucji tradycyjnej i coraz częstsze stosowanie przez hurtownie i sklepy detaliczne podejścia do tej pory typowego dla dużych sieci - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl wiceprezes Zakładów Wyrobów Cukierniczych "Miś" Tomasz Filipek.
Filipek przekonuje, że w niektórych kategoriach, takich jak ptasie mleczko czy wafle, charakterystyczna jest też polaryzacja półki sklepowej. - Z jednej strony znajdują się na niej produkty znanych marek o wyższej cenie, z drugiej natomiast produkty o najniższej cenie. Nie ma segmentu, który można by określić dobrym produktem w akceptowalnej cenie - zauważa wiceprezes ZWC "Miś".

Zakłady Wyrobów Cukierniczych „Miś" działają na rynku od 1956 roku. Firma zajmuje się produkcją cukierniczą m.in. wafli, ptasiego mleczka, galaretek w czekoladzie, herbatników i rożków do lodów.

 

POLECAMY W SERWISACH