REKLAMA
REKLAMA

Produkty marek własnych stanowią 25 proc. naszych zakupów

Autor: PAP 5 stycznia 2015 08:33

Polacy na produkty ze znaczkiem sieci handlowych wydają już 21 mld zł rocznie. Z badania Nielsena wynika, że stanowią one już 25 proc. naszych codziennych zakupów - podaje Rzeczpospolita za PAP.

REKLAMA

Już prawie co czwartą złotówkę wydaną na artykuły codziennego użytku przeznaczamy na produkty sprzedawane pod marką sieci handlowych - wynika z najnowszego raportu Nielsen.

Według niego to właśnie marki własne zagarnęły większość wzrostu sprzedaży towarów konsumpcyjnych w ciągu 12 miesięcy zakończonych w październiku 2014 r. Sprzedaż marek własnych wzrosła wtedy do 21 mld zł, czyli o 2,8 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA