Produkty regionalne mogą być sprzedawane w małych sklepach

Autor: portalspozywczy.pl 14 maja 2009 14:48

- Zaczynamy dopiero proces promocji polskiej zdrowej żywności. Tej przetwarzanej w warunkach naturalnych, z zachowaniem tradycyjnych receptur - mówi Jerzy Bartnik, prezes Związku Rzemiosła Polskiego.

Zdaniem Bartnika w Polsce produkowana jest wyjątkowa żywność. Propozycje producentów regionalnych specjałów muszą brać pod uwagę realia rynkowe i zainteresowania konsumentów. - Pole działania producentów żywności tradycyjnej może być bardzo szerokie, od supermarketów do agroturystyki - ocenia Jerzy Bartnik.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane