Przekąski śniadaniowe walczą o udziały w rynku

Autor: Puls Biznesu 10 lipca 2015 10:14

Na rynku obserwujemy nowy trend - ciastka śniadaniowe. Oferta tych produktów szybko się poszerza. Tradycyjne płatki nie chcą jednak ustępować im miejsca - pisze "Puls Biznesu".

Kiedyś ciastka i herbatniki kupowano na specjalną okazję. Teraz - na śniadanie. To nowy trend w Polsce. Kategoria ciastek śniadaniowych warta jest dziś - zdaniem analityków Euromonitor Int. - 136 mln zł. W kolejnych latach raczej nie będzie zyskiwać na wartości, za to urośnie wolumenowo w tempie 3-4 proc. rocznie - pisze "PB".

Na znaczeniu zyskują także batony on-the-go. I to właśnie działa na niekorzyść kategorii płatków śniadaniowych wartej obecnie 865 mln zł rocznie. Producenci jednak się nie poddają i zamierzają walczyć innowacyjnością - poprzez nowe smaki, wprowadzając nowości i produkty funkcjonalne. 

Czytamy w "Pulsie Biznesu".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane