Rośnie dynamika sprzedaży herbat owocowych, zielonych i Earl Grey

www.portalspozywczy.pl 7 kwietnia 2015 12:00

- Choć na polskim rynku wciąż dominują herbaty czarne (łącznie z Earl Grey stanowią 67 proc. rynku w ujęciu ilościowym, 58 proc. w ujęciu wartościowym) to dynamika sprzedaży jest największa w mniejszych kategoriach typu herbaty owocowe, zielone czy Earl Grey – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Ewa Spychała, Brand & Marketing Manager Ahmad Tea.

Jak zaznacza Ewa Spychała, w sezonie jesień/zima 2014/2015 mogliśmy zaobserwować wzrost zainteresowania herbatami najwyższego gatunku. Oznacza to, że konsumenci kupują coraz bardziej świadomie, czytają etykiety , a swoje decyzje zakupowe podejmują w oparciu o zdobyte informacje i rekomendacje.

Podaje, że w sezonie zimowym sprzedaż herbat Ahmad Tea London czarnych wzrosła wartościowo o 9 proc. w porównaniu z zeszłym rokiem (tymczasem rynek polski odnotował spadek o 3,8 proc.), zielonych o 12 proc. (rynek polski odnotował wzrost o 4 proc.), a liściastych o 17 proc. (rynek polski odnotował spadek o 5 proc.).

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane