Rośnie rynek sałatek majonezowych

Autor: portalspozywczy.pl 20 kwietnia 2010 11:48

Rynek gotowych sałatek majonezowych od kilku lat systematycznie rośnie. W ubiegłym roku zanotowano 4,6 proc. wzrost roczny w ujęciu ilościowym i 8,5 proc. w ujęciu wartościowym. Zdaniem ekspertów firmy Lisner zasadniczy wpływ ma na to rosnące tempo życia i wzrost zamożności społeczeństwa, który sprawia, że konsumenci poszukują szybkiej i smacznej przekąski.

Z badań przeprowadzonych przez IQS QUANT GROUP w lutym 2008 roku wynika, że Polacy doceniają sałatki przede wszystkim za ich uniwersalność i naturalność, za zawarte w nich warzywa i ryby oraz różnorodność smaków. Jednak zasadnicze znaczenie ma dla nich gwarancja jakości składników dająca poczucie „domowego smaku".

Według danych firmy Nielsen Lisner ma 24,5 proc. udział w tym rynku podczas gdy jego lider kontroluje 25,9 proc. sałatkowego rynku. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane