Rośnie rynek słodkich przekąsek dla aktywnych

Autor: Puls Biznesu 14 września 2016 09:59

Wegańskie batony energetyczne, lody proteinowe bez cukru — coraz więcej spółek udowadnia, że sport i słodycze mogą iść ze sobą w parze - podaje "Puls Biznesu".

Coraz więcej Polaków jest aktywnych fizycznie, w związku z czym często zmieniają swoje przyzwyczajenia żywieniowe — porzucają cukier na rzecz owoców i warzyw. Ale chęć słodkiej przekąski nadal pozostaje bardzo kusząca. Firmy o tym wiedzą — i dlatego na rodzimym ryku powstaje coraz więcej marek, które proponują zdrowe smakołyki bez wyrzeczeń.

Jedną z takich spółek jest Fuel Champs, która produkuje nieprzetworzone wegańskie batony energetyczne. Pomysłodawczyni marki to Joanna Frankowska, która na co dzień jest również trenerką crossfitu. Receptury batonów są przygotowywane przez właścicielkę firmy. Każdy z nich zawiera wyłącznie naturalne składniki — suszone owoce i orzechy. 

Więcej w "Pulsie Biznesu"


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane