Rośnie sprzedaż bezpośrednia, wzrost o 4 proc. do poziomu 2,8 mld zł

Autor: www.dlahandlu.pl 25 marca 2014 12:51

W 2013 roku sprzedaż netto całego sektora sprzedaży bezpośredniej wyniosła 2,77 mln zł, co stanowi czteroprocentowy wzrost w stosunku do roku 2012.

Liczba osób współpracujących z przedsiębiorstwami sprzedaży bezpośredniej wzrosła do 900 tys. Łączna liczba zamówień wyniosła ok. 38 mln, z czego 95 proc. zostało zrealizowanych w sprzedaży indywidualnej, a tylko 5 proc. w sprzedaży grupowej (prezentacje). 

Wzrost sprzedaży rozłożył się na sześć kategorii produktowych, nieznacznie zmieniając ich udział w rynku w stosunku do roku 2012. Od kilku już lat najpopularniejszą kategorię stanowią kosmetyki z 74 procentowym udziałem. Na kolejnych pozycjach uplasowały się: AGD (6 proc.), suplementy diety (9 proc.), odzież i akcesoria (9 proc.) oraz usługi (1 proc.). W tegorocznych danych statystycznych pojawiła się nowa kategoria produktowa - chemia gospodarcza, odnotowując wartość na poziomie jednoprocentowego udziału w rynku.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11189

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane