REKLAMA
REKLAMA

Rośnie sprzedaż bezpośrednia, wzrost o 4 proc. do poziomu 2,8 mld zł

Autor: www.dlahandlu.pl 25 marca 2014 12:51

W 2013 roku sprzedaż netto całego sektora sprzedaży bezpośredniej wyniosła 2,77 mln zł, co stanowi czteroprocentowy wzrost w stosunku do roku 2012.

REKLAMA
Liczba osób współpracujących z przedsiębiorstwami sprzedaży bezpośredniej wzrosła do 900 tys. Łączna liczba zamówień wyniosła ok. 38 mln, z czego 95 proc. zostało zrealizowanych w sprzedaży indywidualnej, a tylko 5 proc. w sprzedaży grupowej (prezentacje). 

Wzrost sprzedaży rozłożył się na sześć kategorii produktowych, nieznacznie zmieniając ich udział w rynku w stosunku do roku 2012. Od kilku już lat najpopularniejszą kategorię stanowią kosmetyki z 74 procentowym udziałem. Na kolejnych pozycjach uplasowały się: AGD (6 proc.), suplementy diety (9 proc.), odzież i akcesoria (9 proc.) oraz usługi (1 proc.). W tegorocznych danych statystycznych pojawiła się nowa kategoria produktowa - chemia gospodarcza, odnotowując wartość na poziomie jednoprocentowego udziału w rynku.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA