PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Rośnie sprzedaż mrożonych warzyw i pieczywa

Autor: portalspozywczy.pl 16 czerwca 2010 15:13

Rośnie sprzedaż mrożonych warzyw i pieczywa

Rośnie sprzedaż żywności mrożonej w kanale sprzedaży pod domem klienta. - Największą dynamikę notujemy w sprzedaży mieszanek warzywnych i tak zwanych mix-ów na patelnię - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Bogusław Kamiński, prezes Family Frost Polska. Coraz większym zainteresowaniem konsumentów cieszą się również mrożone wyroby piekarnicze.

REKLAMA
- Dużą dynamikę mają mrożone: ciasta, torty, wypieki oraz bagietki i bułki do szybkiego odpieku w domu. Gotowe podpieczone wyroby wystarczy rozmrozić lub w niektórych przypadkach włożyć do piekarnika na kilka minut - wyjaśnia prezes Kamiński.

Rośnie także sprzedaż mrożonych produktów mięsnych. - Kotlety, sznycle i inne mięsne dania mrożone do szybkiego odgrzania cieszą się powodzeniem. Stabilnie sprzedają się polskie głębokomrożone standardy: flaczki, bigos, fasolka czy gołąbki - mówi Bogusław Kamiński.

- Chociaż przez rynek kojarzeni jesteśmy jako "lodowozy" udział w sprzedaży mrożonych: frytek, pizz, zapiekanek, pierogów, knedli, ciast, mięs, ryb i dań gotowych jest większy niż sprzedaż lodów - dodaje prezes.

Lody stanowią 40 proc. oferty Family Frost. Największy udział w sprzedaży obwoźnej mają produkty mączne. Klienci wybierają spośród pyz, pierogów knedli i kartaczy. Podobny wolumen osiągają ziemniaczane : frytki, placki, cząstki i kuleczki.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14299

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA