Rośnie sprzedaż w delikatesach internetowych

Autor: Rzeczpospolita 18 czerwca 2009 10:03

Polacy coraz częściej poszukują w sieci produktów niekojarzonych do tej pory z internetowym handlem. Według badań GfK Polonia 3 proc. z nas kupuje w ten sposób artykuły chemii gospodarczej, a 1,5 proc. żywność - czytamy w Rzeczpospolitej.

- Rynek ma ogromny potencjał, jednak głównie w największych miastach - twierdzi Jerzy Mazgaj, prezes Alma Market. Obroty sklepu internetowego tej sieci delikatesów w pierwszym kwartale wzrosły aż o 400 proc.
Możliwości Internetu zauważają inne sieci handlowe. W ten kanał sprzedaży inwestują m.in. E.Leclerc czy sieć delikatesów Piotr i Paweł. - W ostatnich miesiącach rozszerzyliśmy obszar działania o ponad 40 miejscowości wokół Warszawy. Bardzo prężnie rozwija się też e-sklep we Wrocławiu - mówi Błażej Patryn z Piotra i Pawła.

Klientów w Internecie przybywa z miesiąca na miesiąc, bo uważają, że dzięki zakupom on-line mogą zaoszczędzić. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane