REKLAMA
REKLAMA

Rośnie zadowolenie klientów z jakości obsługi

Autor: Rzeczpospolita 10 czerwca 2011 09:14

Średni wskaźnik zadowolenia Polaków z wizyt w sklepach, bankach czy urzędach powoli rośnie. W 2010 r. wskaźnik wynosił 44 proc., a jeszcze rok wcześniej 35 proc. - czytamy w Rzeczpospolitej.

REKLAMA

- Polski rynek dojrzewa, więc teraz firmy skupiają się na utrzymaniu swoich klientów. Zadowolony kupuje więcej, a niezadowolony jeszcze powie o tym znajomym lub opisze w Internecie - mówi Agnieszka Górnicka, prezes firmy Inquiry.

Jeśli chodzi o najlepiej oceniane branże, to liderzy się umacniają. Z oceną 63 proc. najlepiej wyglądają sklepy kosmetyczne i perfumerie. Nieznacznie gorzej wypadły sklepy internetowe oraz odzieżowe i obuwnicze. Wskaźnik na poziomie ponad 50 proc. ma jeszcze branża rozrywkowa (np. kluby) czy turystyczna oraz hotele.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA