Rośnie zainteresowanie żywnością militarną

www.portalspozywczy.pl 2 września 2016 10:38

- Choć służby mundurowe pozostają wciąż naszym wiodącymi klientami, to wartościowy i procentowy udział sprzedaży do odbiorców indywidualnych rośnie. Wynika to przede wszystkim ze wzrostu zainteresowania aktywnym spędzaniem wolnego czasu, a także upowszechnieniem nowoczesnych technologii podgrzewania posiłków - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Grzegorz Mowczan, dyrektor zarządzający firmy Arpol.

Założona w 1991 roku firma Arpol w początkowym okresie działalności skupiała się przede wszystkim na współpracy z służbami mundurowymi.

- Ze strony klientów indywidualnych nie obserwowaliśmy wówczas dużego zainteresowania naszymi produktami. Sytuacja zmieniła się ok. 2005-2006 roku. W tym okresie rozpoczęliśmy sprzedaż nieco zmodyfikowanych racji żywnościowych. Wprowadziliśmy nowe smaki i zastosowaliśmy nowoczesną technologię podgrzewania za pomocą podgrzewaczy chemicznych lub bezpłomieniowych, która jest stosowana m.in. w amerykańskich racjach żywnościowych - mówi Grzegorz Mowczan.

Mowczan zauważa, że wzrost liczby zamówień wynika przede wszystkim ze wzrostu zainteresowania aktywnym spędzaniem wolnego czasu: wędrówkami po górach, lasach, survivalem.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane